torstai 23. kesäkuuta 2016

Tervetuloa uudestaan!




Varmasti me kaikki toivomme asioidessamme kaupassa, pankissa, virastoissa tai kahviloissa, että vastassa olisi ystävällinen ja hymyilevä asiakaspalvelija. Haluamme tuntea ja kokea, että tämä ihminen on siellä juuri meitä varten ja haluaa auttaa.
Hyvä asiantunteva palvelu saattaa olla meille joskus jopa ainoa kilpailuvaltti, jonka asiakas arvostaa niin korkealle, että palaa takaisin aina uudestaan ja uudestaan.
Ei olisi hullumpi ajatus, että Jämsä tunnettaisiin vielä paremman palvelun sekä mukavien ja iloisten ihmisten kaupunkina.
Positiivinen kokemus jaetaan sosiaalisessa mediassa hetkessä jopa tuhansille ihmisille, mutta ei pidä unohtaa, että negatiivinen tuntuu jakaantuvan vieläkin tehokkaammin.
Kesä tuo tullessaan taas jämsänseudulle kymmeniä tuhansia ihmisiä festareille ja lomailemaan, mikä sen hienompaa kuin antaa heille evääksi kotimatkalle mukavat muistot ja positiiviset kokemukset Jämsästä ja jämsäläisistä.


Seija El Sayed

Ei kommentteja: